beridarstallet.blogg.se

2013-03-05
21:55:00

HEJ! :D
Hej och välkommen till min blogg!
Den här bloggen kommer handla om mitt liv och min träning med mina lufthästar. Jag äger ganska många, så de kommer få personliga, egna presentationer.
Jag kommer även lägga upp de hästar som är tillsalu, samt om jag söker fodervärd/medryttare till någon av dem.
Eftersom att det inte finns mycket mer att säga så tänkte jag börja med presentationer redan nu! :)
 
LUCKY
På bilden ovan så kan ni se min senaste tillökning i flocken. Lucky som hon kallas är en femårig pinto som jag har importerat från Österrike. Det är hoppning som hon tycker är absolut roligast, men eftersom att hon har så otroliga steg så kommer jag att satsa på fälttävlan med henne så småning om. Det ska bli kul att se vad som blir av henne! :)
 
(bild från zuzule.com)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: